2009

Hej!
Tänkte göra en liten sammanfattning av 2009 nu då, eftersom det snart är slut (redan!). Härmar dig Johan, hehe :P
2009 har varit ett bra år faktiskt. Första kvartalet kunde väl ha varit bättre, men resten var bra :) Varför har 2009 varit bra då? Delvis för att jag har såna underbara vänner, som alltid finns där vad det än gäller <3 Älskar er! Jag har också haft turen att få uppleva flera galet roliga resor, bl.a. Gotland som jag besökte med M och L och Milano, som jag och pappsen var till. Vänner och resor är nåt jag verkligen inte kan få nog av :P
Under 2009 har jag också blivit mycket säkrare på mig själv och jag slösar inte lika mycket tid längre på att fundera över en massa onödiga saker som jag gjorde förut. Saker som "vad händer om jag gör så här?" "Kan jag verkligen göra det här?" "Vågar jag?" Varför ska man fundera över sånt? Man ska bara göra det istället. Leva livet. Det här året har jag gjort saker som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra. Var det så svårt som jag hade tänkt mig? Nej, det var det inte.
Nu känner jag att det här blir lite flummigt. Jag gör en liten lista nu istället på olika saker som jag har gjort under 2009. Dessa saker är helt random xD Har säkert gjort en massa andra mer intressanta saker än det här. Bara ett litet urval alltså!

Under 2009 har jag:
  • Varit på min första semester utan föräldrar (Gotland <3)
  • Lärt känna nya människor
  • Åkt båt
  • Fått tandställning
  • Åkt skidor i Åre
  • Upptäckt flera "nya" bra band
  • Varit på min första stora konsert
  • Kört bil så att övningskörningsskylten åkte av xD
  • Ätit jordgubbar på en strand
  • Skaffat facebook
  • Upptäckt att det är kul att ta kort
  • Skrattat så mycket att jag fått ont i magen
  • Sett en fallande stjärna och önskat mig något
  • Firat min 17-årsdag delvis i en hängmatta ute i skogen
  • Köpt minst 5 par skor
  • Tappat bort en klänning
  • Badat i havet
Osv, osv.... Haha listan kan göras hur lång som helst, men nu tänkte jag gå och lägga mig. Måste ju vara pigg å glad på Nyårsafton ;)

Kram på er

Skrivet av Johan

schysst :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0