Stan mm

Hej!
Gud vad kallt det är ute idag :S Vad kan det vara, minus 20? Minst! Jag och Hanna trotsade kylan och åkte ner på stan för lite mer shopping :) Det var mkt trevligt, hittade lite fina grejer och så åt vi jättegod tacobuffé på Åhléns.
Snart ska jag träffa Malin och Louise, det var ganska längesen vi sågs så det ska bli kul :P Eller ja, länge och länge det var dan innan julafton haha. Men det är lång tid för oss! Imorgon är det nyårsafton :D:D Hoppas på en rolig och bra kväll, vart jag nu ska vara :P Det blir iallafall middag här hemma men sedan tror jag att vi drar någon annanstans. Nyårsklänningen är iallafall fixad, jag fick en jättesnygg, svart klänning i julklapp som jag tänkte ha på mig.



Paris at Night

Trois allumettes une à une allumées dans la nuit
La première pour voir ton visage tout entier
La seconde pour voir tes yeux
La dernière pour voir ta bouche
Et l'obscurité tout entière pour me rappeler tout cela
En te serrant dans mes bras.
(Prévert)

Kram på er :)

Skrivet av Hanna

Jaa, fina grejer och god mat!:) Och duu, om vi inte kommer iväg nånstans imorgon (fast det ska vi heheh) så kommer jag hem till dig ändå! För jag har rekordelig (hur uttalas det egentligen? hmmm ^^) cider :D och jag vill inte vara hemma! :O

Skrivet av Ajje

Kom hem till mig(y):)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0