Blandat

Sitter här och försöker skriva på min loggbok till pa, som egentligen skulle varit inskickad innan lovet. Bra planering... Men man kan faktiskt inte rå för att man blir sjuk! Hoppas att Mark inte blir alltför sur ;P Samtidigt som jag gör det så lyssnar jag på massa bra musik, bl.a. The Killers, U2, Alicia Keys och Coldplay finns representerade i min lilla spellista som jag gjort för kvällen. Musik är <3.
Annars så har den här dagen varit både bra och dålig. Bra för att det har varit så sjukt fint väder, för att man fick träffa vännerna i skolan igen efter lovet, för att vi fick sitta ute och "jobba" på fysiklektionen och för att det var premiär att cykla till/från skolan! :) Dålig för att jag tänker för mycket på en massa dryga saker. Sånt som säkert inte är så himla konstigt och som säkert har en logisk förklaring (?) ältar jag om och om igen och inte blir det ett dugg bättre för att jag gör det. Snarare tvärtom. Jag måste sluta tänka! Mais ce n'est pas facile... Suck.
Jag och Hanna cyklade tillsammans till coren idag. Ännu ett vårtecken! Och solen sken till och med när träningen var slut, vid kvart över sju :D När jag hade kommit hem och duschat och så där åkte jag och mamma ut på en liten övningskörningstur. Skulle bl.a. träna på start i backe och svänga runt gathörn xD Det gick väl helt okej. Bäst gick det att backa runt hörn! Klintvägen-Broddvägen är ett bra hörn för er som vill veta :P
Nu har pappa åkt iväg till Arlanda, imorrn bitti drar han till Indien :O Kommer vara borta typ en vecka. Jag och mamma får väl försöka klara oss själva då... :P Ska nog gå bra. Nu kanske jag borde fortsätta skriva på loggboken... Hehe.

Kram och godnatt!

"The more you see the less you know
the less you find out as you go
I knew much more then than I do know"


Skrivet av Christine

Tack så mycket :-)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0