brabra

Hallå!
Det blev en riktigt rolig lördagskväll :D Vi var ett gäng (typ några estetare och nvare, och sist men inte minst en från bygg! :P) som hade tänkt grilla vid jägarnäs. Men vädret var inte riktigt på vår sida så vi hamnade här hemma hos mig ist :) Vi fixade mat, jag hittade inte stekpannan, brandlarmet gick igång för att vi stekte kyckling i ugnen.. Haha men god mat blev det! Under kvällen hann vi även med årets första kubbmatch som vanns av estetarna och sedan tp, som nv+ bygg vann haha :P Tur var väl det! Superbra kväll som sagt :D
Louise sov över här inatt, det var sköj! Vi vaknade rätt sent och sen när hon gick hem fick jag lov att städa lite hehe men det gick rätt snabbt. Nu har jag precis kommit hem från stepen :) Det var flera veckor sen jag tränade kondition så det kommer nog bli en rejäl träningsvärk imorrn... Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det maat. Pappa är fortfarande kvar i Mahatma Gandhi-land.... : /
Det var väl allt från mig för tillfället.
kram

Skrivet av Anonym

Jag vill också spela kubb!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag saknar er där hemma:(


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0