Hemma

Hejhej!
Jag måste vara världens sämsta på att uppdatera min blogg xD Har iallafall varit borta i nästan en vecka i Jämtland :) Var till vår lilla stuga Tomtebo och så har vi åkt slalom i Åre. Fast oturligt nog så var jag sjuk typ hela tiden vi var där och jag kunde bara åka skidor en dag av fyra... :( Det var ganska trist. Jag är fortfarande inte helt bra, halsen värker. Jag har varit sjuk i över en vecka! Tror att jag skulle ha skitit i den där rockfesten som var förra torsdagen... Om jag hade gjort det skulle jag säkert va frisk nu. Men det var faktiskt värt det att gå på den också. Var superkul :)
Åre var iallafall najs den dagen som jag kunde åka :) Vi hade soligt väder alla dagar. En av dagarna åkte Johan skärmflyg! Det såg väldigt häftigt ut, men jag skulle aldrig våga göra det ^^
Idag har jag haft körlektion, gick bra. Förutom den har jag inte gjort så himla mycket. Det blev en liten rensning av kläder i garderoben men inte så mycket som skulle behövas :P Jag är dålig på att slänga saker! Haha tycker ju att allt jag har är fint... Nej, nu blir det lite bilder från veckan som gått hade jag tänkt. Puss på er!


Rockig Lisa ... :P


Lilla Tomtebo <3


På fjället


Bild tagen av Johan när han åkte skärmflyg :D


På toppen av Åreskutan :)


Lilla jag

Skrivet av Malin

Najs pic på rockiga Lisa! :) Men vart har du stavarna?:P

Skrivet av Christine

Vad glad jag blev av din kommentar. Tack :-)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0