5/8 2010

Hej alla!

Näst sista dagen på jobbet, vi bakade, spelade kort och serverade fika :P Jag kommer ju nästan sakna jobbet! Trivs bra med jobbarkompisarna :) Tur det, annars hade det blivit jäkligt drygt eftersom vi typ gör allt tillsammans x) Imorgon ska jag spela lite fiol för pensionärerna! De ska få tårta också som vi ska göra :) Det är de verkligen värda.

Jag och Johan hade lite lillfredag idag, vi gjorde tacos och drack god cola (Y) Sen blire nog kanske film med ännu mera cola och lite chips ^^

Imorgon får jag skjuts av Hanna till jobbet! Yes, hon har tagit körkort!!! Grattis igen till min lilla busiga söta kompis!! <3 Hehe. Blir bra med skjuts eftersom jag ska ha med fiolen + notställ...På kvällen blir det utgång med massa härliga vänner :D Livet är härligt just nu!!!

...Dock saknar jag dessa två rätt mycket.... De har varit borta i TVÅ veckor nu! Men de kommer hem på lördag kväll iallafall, två dagar går fort :)


<3 (de är jättenormala, jag vet! xD)

Skrivet av Hanna

tack igen hehe :D dina föräldrar är söta! xD


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0