Back to reality

Hej!
Var på fest i Håksberg igår med Linnea, rätt kul kväll :) Men jag var ganska trött från i fredags så jag var inte särskilt pigg. Haha vad var det där för jäkla mening?? Vi cyklade dit och när vi skulle cykla hem var det ju hur kallt som helst :S huuu. Men vi kom hem hit iaf, och då åt vi lite goda rostmackor med oboy och sen somnade vi typ på en gång. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Det blir nog en slappardag tror jag. Kanske ska ta en liten promenad för att bli lite piggare och sen nån gång måste jag åka och vattna blommor hos farmor... Imorgon är det jobb igen! Sista veckan :O Ska bli skönt sen att få va lite mer ledig innan skolan börjar. Nu är det ju faktiskt augusti! Den här sommaren har nästan gått för fort. Nu ska jag inte sitta här nå mer för jag blir bara seg av det ändå xD Hej då!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0