Sitter i skolan...

... och har väldigt tråkigt. Så jag kan väl skriva lite här tänkte jag. Det var tråkigt att vakna i morse, eftersom regnet vräkte ner och det var helt grått. Jag hade gärna struntat i religionen och sovit några timmar till istället. Nu har jag liksom hål fram till kvart i ett. Vi har lunch där emellan men det blir ändå segt. Om jag hade varit smart hade jag kunnat tagit med mig matten hit och jobbat med den nu, men idag är jag inte smart. Det känns som att det är måndag idag :O Det är ju en positiv sak iaf, för då blir det helg snabbare x) Eller nåt. I helgen ska jag åka till samfalla med mamma och pappa. Ska bli skönt att få komma iväg till skogen igen faktiskt ^^ Hmm nu dök en lärare upp här... :S haha. Men äh jag har ju faktiskt håltimme!

Den här veckan är jag och mamma själva hemma. Pappa är i Holland tror jag :P haha jo så var det. Lite svårt ibland att hålla reda på alla ställen som han åker till ju! Han kommer iallafall hem på torsdag, det vet jag.

Nu kommer jag inte på något mer som passar in i det här inlägget :P
Hejdå


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0