snabbt inlägg...

...innan pappa kommer och kopplar bort datorn! Den ska nämligen in och lagas imorrn, ljudkortet är förmodligen trasigt och måste bytas. Så jag får klara mig utan min lilla vän ett litet tag.
Idag har jag varit hos farmor <3 och ätit lunch och fikat :) Det var jättemysigt. Efter ett tag kom farmors polare Gunbritt dit också :P
Tog en härlig liten promenad också på kvällen efter maten, så himla fint väder! :) Det var det igår med, och då passade jag på att dra till stranden med Hanna :D Det kändes som att det kunde vara sista chansen för i år så... Skönt var det att bara ligga där och slappa! Snart börjar ju allvaret igen... Om närmare bestämt 14 timmar... :S Menmen ska försöka att sluta att ha ångest över skolan! Blir ju trots allt väldigt kul att träffa vännerna igen där :) Det var nåt mer nu som jag tänkte skriva, men jag minns inte vad det var :S Typiskt. Jaja nu måste jag avsluta detta.

Hörs sen :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0