De säger att 2010 är över

Under 2010 har jag:

 

  • Tagit körkort
  • Tröttnat på Nv
  • Fyllt 18
  • Varit på väg att blåsa bort i Italien
  • Failat på ett kemiprov
  • Krockat med älg (inte jag, tåget…)
  • Sommarjobbat som solstråle
  • Firat massor av 18-åringar
  • Badat näck i Korssjön ^^
  • Tagit ut tandställningen
  • Klätt ut mig till både hippie och GnR-fan
  • Sett Lasse Berghagen live haha
  • Varit i London med mina bästa vänner
  • Förlorat en så kallad vän
  • Börjat sjunga i kör (Amoena)
  • Sett MUSE live <3
  • Varit i Milano med mammsen och pappsen
  • Åkt Balder (aldrig mer!!!)
  • …och Hanna träffat en mus som heter Åke
  • Drygat mig med M och L på en buss i Västergötland
  • Varit på 80-årskalas
  • Varit på P&L å sett KENT live <3
  • Köpt ett par rosa pumps
  • Kommit på hur jäkla bra Winnerbäck är. Och Johnossi. Och massa mer.
  • Sett kungabröllop på storbilds-tv i huvudstaden
  • Blivit expert på barnpassning
  • Startat ett band ^^
  • Varit uppe i över 36 timmar (aldrig mer det heller!!!)
  • Flummat på Ludvikafesten
  • Spillt smultronvin på Hanna
  • Sett Johnossi live
  • Åkt kabinbana
  • Ätit jordgubbar vid Hällarna
  • Cyklat med Hanna till Sörvik bara för att
  • Firat en student
  • Shoppat för mycket kläder
  • Tänkt, tänkt och tänkt
  • Varit förvirrad

Skrivet av Malin

Hörrududu! Vi drygade oss inte på bussen, vi var bäst. Och roligast i världen! :D Bästa detta år var helt klart P&L (kent såklart då da) och London! Wohoo!! Och du... Aldrig mer Balder!!!! :S hahaha.

Ses snart på festen! :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0