. . .

Idag sov jag till typ nio, det var skönt att få lite sovmorgon för jag var hur trött som helst. Sen engelska vid tolv som vanligt... Vi såg filmen "This is England", som många av oss hade sett i ettan också. Tycker inte alls om den filmen, blir bara att må dåligt när jag ser den. Så det var ju inte så kul, haha.

Lucia idag också... Fast känns inte som det : S Får kanske ta en lussebulle sen så kanske det blir bättre haha ^^

Och du???? Man slutar aldrig förvånas...

.............................................................................

I used to be my own protection / but not now
cause my path had lost direction / somehow
.............................................................................

vad fint jag gör, älskar min blogg verkligen. Haha alltid så intressanta inlägg också. Jag är verkligen inte bra på att skriva.


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0