dagen

Vilken seg dag detta har varit. Gick upp vid nio, åt frukost och var helt snurrig : S Men det gick typ över. Nästan iaf :P
På förmiddagen gjorde jag inte så mycket, lyssnade på musik och så. Sen lunch och sen lite läxor å grejs, med betoning på lite xD Matten är helt obegriplig fortfarande så det blev inte så mycket gjort där :O Jag borde göra svenska också, men det är bara det att boken jag behöver är i skolan.... Smart av mig. Och jag ska egentligen ha gjort klart det där till imorgon, för då ska de andra i min grupp (plus jag då) börja med vår powerpointpres. Ooops... Får väl komma på nån bra ursäkt eller nåt.
Vad har jag mer gjort idag då? Haha, jag har tagit massa egobilder :P Tandställningen är borta, och det är så skööönt! :D Wihoo.
Nu orkar jag inte skriva nåt mer för jag är så himla hungrig :P
Hej då :)

Skrivet av Louise

Aaw... fast det är inte så många som läser min blogg XD

Skrivet av Louise

Alltså kommentaren var svar på din kommentar på min blogg XD

Skrivet av Lisa

Hihi okej :P Men nu har jag lagt upp en bild ändå, haha orkar inte ha det "hemligt" :P

Skrivet av Anonym

tandställningen borta? det var som faaan

Skrivet av Johan

(Jag som skrev)

Skrivet av Lisa

Hihi jaa, jag hade först tänkt hålla det hemligt tills vi ses men jag orkade inte xD fast jag vet inte om Petter vet haha han kanske inte ens märker nåt sen ^^


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0