......

Hej!
Bra dag? Jodå. Helt okej dag faktiskt :) Det bästa i skolan idag var nog fysiken :O Haha jag som hatar fysik typ, men idag var det faktiskt kul, för vi labbade och det gick bra för mig och Carro! (Annars brukar jag för det mesta sabba litegrann xD)... Efter skolan var det bara att gå hem snabbt och slänga i sig lite mat för sen skulle jag iväg å jobba :) Jobbade från halv sex till kvart över åtta typ. Sen skjutsade vi hem de som jag jobbar med och jag passade på att övningsköra lite igen. Det känns faktiskt som att lite har satt sig i ryggmärgen nu :D Vill man ha körkort så måste man ju köra.... Har jag insett nu haha xD
Nu är jag rätt trött efter barnpassningen och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Kram!
God natt <3

Skrivet av Malin

Skrivet av Malin

Lisa har fattat galoppen!:O Det var på tiden ;)

Skrivet av Lisa

HEHEHEHE jaa!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0