:)

HEJ! :D
Idag har jag varit i Romme och åkt skidor med Malin och Louise :D Det var underbart! Strålande sol, finfina backar, trevligt sällskap... :-) Det enda som var lite drygt var att det var rätt kallt, men det gick bra, fick iaf inga köldskador! :P
Några fina bilder från dagen kommer här då då:











:D

Nu väntar jag på att klockan ska bli åtta så att man kan bänka sig framför soffan och se på Mello :P Min kära gamla idol Andreas Johnson tävlar ju idag med "We can work it out"! Jag har redan lyssnat på den, och den är bra :D Hoppas att den går hela vägen till Globen. Rösta gärna på Andreas ikväll allihopa, hehe ;)

Kram från lilla mig

Skrivet av Malin

Roooooommeeeeeeeeee!!!:D :P

Skrivet av Johan

ser ju fiint ut

Skrivet av Lisa

Japp det var det :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0