Hopp

Hallå!
Idag är jag lite halvsjuk... :/ Hade typ frossa igår kväll och så var jag yr. Drygt!!! Men jag mår bättre idag iallafall även om jag inte är helt frisk. Jag hade tänkt att ta det lugnt idag och bara vara inne, men jag kunde inte motstå att gå ut och hoppa från taket i förmiddags :P haha det var riktigt kul! Pappa hade varit ute och skottat bort snö från gamla garagetaket så det var världens roligaste snöhögar nedanför som jag hoppade ner i ^^


Hehe :D

Nu har jag precis skrivit klart mitt "manus" till fysikredovisningen på måndag. Usch, jag hatar muntliga redovisningar, och på måndag blir det två stycken till och med :S Svenska också...
Ikväll myskväll hos Hanna <3 Jag hejar nog på Darin idag, har lyssnat på låtarna och av det jag hörde av den så verkade den riktigt bra!
Puss å kram

Skrivet av Malin

Krya på dig <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0