ojoj

Hej igen!
Kort skoldag igen, skönt. Fast lektionerna vi hade var rätt dryga, speciellt matten. Läser matte D, och idag hade vi genomgång om nånting helt obegripligt i en timme. Hela klassen satt där som frågetecken xD Ibland funderar jag över varför jag valde nv egentligen, när det är så många ämnen där som är så dryga :P Borde kanske vara en sp-språk-are ist xD Men äh nv är bra, oftast :P Imorgon är det ju brytdag! Vilket betyder att jag är ledig :D Men dagen kommer nog mestadels bestå av pluggande tyvärr :P
Idag på kören sjöng vi Ted Gärdestad-låtar :) Blir ett framträdande i Ulrika kyrka nästa onsdag, ska bli kul :D Men jag och Louise (som är nya) kommer att få det kämpigt med att lära oss alla texter :S Men det ordnar sig nog hoppas jag.
Kram

Skrivet av Malin

Åh, vad kul! Jag vill också vara med!:/

Skrivet av Louise

Ja nu gäller det att plugga på texterna! åh jag jag är ju JÄTTEBRA på att plugga när jag behöver... men att plugga sångtexter är ju roligare än att plugga typ glosor XD


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0