:)

Hej!
Den här dagen har varit bra :) Den har bland annat bestått av fysikplugg med några kompisar, vi var så duktiga så! :P Ibland fungerar det väldigt bra att plugga tillsammans med andra, idag var en sådan dag :) Jag brukar annars oftast vilja sitta för mig själv.
Kvällen har mestadels spenderats framför tv:n där jag såg "brottskod försvunnen" och nån dokumentär om U2. Dokumentären var väl helt okej men jag blev lite sur över att de inte spelade "With or without you", som enligt mig är en av deras bästa låtar. Inte heller spelade de "City of blinding lights"... Nåja man kan inte få allt :P
Nu spelas ABBA ur högtalarna här :D  Jag ska nog snart gå och lägga mig. Imorgon blir det mera plugg tror jag...
Kram på er

Skrivet av Ajje

NEJ inte ABBA!:P Skärpning:S

Skrivet av Lisa

Jooooo!!!! xD haha ABBA äger ju :P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0