helgen

Nu är jag hemma igen efter det lilla äventyret i Abbis :P (Abborrberg). Carro och hennes familj har stuga där, jättemysigt! Jag och pappa åkte ut dit i fredags kväll, jag körde nästan hela vägen. Vi hade fått en vägbeskrivning men körde typ vilse ändå därute i finnmarken xD Men till slut hittade vi rätt, efter lite guidning på mobilen av Carros mamma. Helgen har bestått av mysig promenad, massa tjejsnack, flumm, låtskickande (på mobilerna :P), fika, tv, film, mat, typ :D Det var faktiskt väldigt skönt att få komma bort ett tag, att få komma till landet! :) Det var verkligen jättevackert därute. Härligt med en datorfri helg :P Men mobilfri blev den inte, haha det går inte! Jag är beroende av min mobil... inte bra... Det är jätteskönt att vi har en vecka till ledigt också ju! Jag borde undanvara en av dessa dagar till plugg å sånt skit men jag vet inte om jag orkar :O Det blir iallafall bowling (hoppas jag!) och filmkväll i veckan :) Något mer som jag också skulle vilja göra är att åka skidor... Men jag vet inte hur det blir med det. Kanske att det blir Romme nån dag, det skulle vara kul!
Nu tänker jag lägga upp en bild på hur jag såg ut på Nyårsafton xD Lite efter, men bättre sent än aldrig. Så här kommer den:



Klänning och strumpbyxor från H&M, julklapp :)

Kram på er! <3

Skrivet av A.L

Romme vore toppen.om ni ska dit så hänger jag gärna på:)samma gäller med bowling och filmkväll:) Ring när ni vet nått om de eller skicka ett sms eller mail:D

Skrivet av Louise

Åh Lisa erkänner äntligen att hon är beroende av sin mobil! Det var på tiden!

Övrigt: JA det blir bowling och vi ska SOVA över.

och JA det blir Romme om det inte blir minus femtioelva grader (då kanske det blir lite väl kallt) haha det här blev ju ett helt inlägg :O


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0