måndag

Idag har jag smsat, sovit, smsat, tagit spruta, sålt mitt skrivbord, smsat, ätit lasagne, lagt pussel med M och L, smsat, lyssnat på musik, gått hem, smsat, ätit korv å makaroner, blivit tvingad att gå på core, gått på core, duschat, smsat, ätit salta pinnar, sett på film, smsat, suttit vid datorn och VBB (vägrat biologi breddning...igen...inte bra..). xD haha där var min dag i stora drag då ^^
Nu sitter jag här och magen kurrar. Jag är sugen på julbord men julen är ju tyvärr slut så det får väl bli en macka istället då... Synd :( haha. Imorgon SKA jag plugga, annars blir jag mkt besviken på mig själv :P Det blir filmkväll sen med några tjejer från klassen :D Bästa! <3 har saknat er! Haha fast Carro träffade jag senast igår men ändå, saknar henne med faktiskt.
Nu ska jag avsluta det här superkassa inlägget och typ gå och sova eller nåt. Nej justja, macka var det ju. Men sedan sova! Ha det bra :)

Kramkram

Skrivet av Malin

Höhö, jag ska plugga imorgon så då kan du också göra det :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0