kul kväll!

Blev som sagt lite firande av Hanna igår kväll/natt då :D Det var en superbra kväll :) Hemma hos Hanna var vi nio st tror jag och sen hemma hos mig senare var det jag, Hanna, Jonna och Amanda. Vi drack goda drinkar, lyssnade på bra partymusik och var väldigt flummiga :P Snälla Oscar kom hit runt halv elva och sen skjutsade han ner oss till krogen! :) Det var kul att träffa honom, vi var gamla klasskompisar i typ lågstadiet och hade väl inte setts på minst två år :O Amanda fick inte följa med till krogen... : ( Finns ju fortfarande några småttingar kvar som ännu inte fyllt år.... Men snart så! Trädgården var iallafall najs. Enligt en kille jag snackade med där (som sa att han var 22 men som jag inte trodde på och som senare visade sig vara tio år äldre.. xD) så var det 90 % killar där varav 80 % av dom var bönder xD Resterande 10 % var tjejer :P haha. Jag hade inte med mig kameran ut, men jag kan iallafall bjuda på några bilder ifrån när vi vi var här hemma innan:


Söta tjejer! <3


Jag xD


Amanda ;P

Om några timmar får jag besök av Linnea! :) Kan hända att det blir lite festligheter ikväll med...

Kram



Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0