Ny klänning

Hej!
Idag har jag lekt sömmerska typ hela dan. Eller först städade jag. Det var jättetråkigt. Jag sydde en massa grejer, sånt som skulle lagas och sånt som jag bara ville fixa till lite :P Den här klänningen var axellös innan idag och den hade inget skärp heller. Jag blev rätt nöjd med den, nu ser den ut så här:



Det är mammas klänning från början, tror den är från 70-talet (Y)



Mitt lilla "skärp" består av en gammal tygremsa från en gammal tröja och en Peace&Love-pin som jag köpte för precis en vecka sen :)

Nu ska vi snart äta, kallops blir det idag. Sen har jag lust att se nån film... Kanske vore bra att passa på idag när det för en gångs skull inte är nån fotboll x)

Skrivet av Hanna

snyggt! det där hade jag ALDRIG lyckats med :P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0