Seg dag

Hej

Idag har varit den tråkigaste dagen på flera månader, typ. På jobbet hände nästan ingenting, och vädret är så grått och tråkigt att jag bara har lust att krypa ner under täcket och gömma mig där tills solen tittar fram igen. Har iallafall ätit en god ugnspannkaka som brorsan slängde ihop till middag :) Höjdpunkten på dagen... Haha
Igår kväll/natt var jag ensam hemma. Och nu visar det sig att flera av våra grannar har haft inbrott typ nyss :O Det hände säkert inte inatt, men läskigt ändå för jag var verkligen helt själv :S Usch! Vi hade tur, de har inte ens försökt bryta sig in här... Polisen var här också. Eller ja inte här-här, men hos grannarna. Det hör inte direkt till vanligheterna att de kommer hit och hälsar på :O Usch, hoppas verkligen att tjuvarna inte får för sig att komma tillbaka till våra kvarter....


Kände för att ladda upp en bild på ett slott, typ. Haha jag är lite udda.
Chateau de Chenonceau är det iallafall på bilden ^^


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0