Tjuvar och fester

usch, inbrotten här var den natten som jag sov själv :S natten till idag sov jag också själv, och då fick jag för mig att tjuvarna skulle komma tillbaka och bryta sig in hos oss den här gången.. : / haha. Jag hörde massa konstiga ljud och såg skuggor och jag var tom tvungen att ha några lampor tända för att inte bli lika rädd xD Jag vet, jag är mesig!!! Igår kväll innan regnovädret drog in var det jättevackert på himlen och det hann jag med att fånga på bild :) även grannens katt fastnade :P


Hugooo!!!!

regnbågsfärger!

Finfint tycker jag :P
Snart är det helg igen :D helgen blir nog toppen, fest imorrn hos nyblivna 18-åringen Hanna (sen en sväng förbi mig och sen till krogen :P) och så eventuellt fest på lördag också :D

Nu ska jag se på friidrotts-EM, eller nåt.

Ciao!

Skrivet av Malin

Gud vilka fina bilder!! :)

Kom hit och sov nästa gång du blir rädd! Du är alltid välkommen, vet du:)<3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0