6/6

Hej!
Idag firar mamma och pappa sin 24:e bröllopsdag ;P Därför blev det en liten cykeltur ut mot räfsnäs för lite picknick och grejs :) Det var mysigt. Fast solen var lite dum och gömde sig bakom molnen xD Det är Petters dopdag idag också, och Johan Gustavs namnsdag ;) Men jag firar bara nationaldagen idag jag! Haha.

Har nyss varit ute och kört igen. Det gick bra :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Imorgon är det näst sista skoldagen för den här terminen då. Jag har en lektion (franska) och den börjar kvart i ett... Väldigt nödvändigt att gå till skolan med andra ord. Jag tror att vi skulle spela lite volleyboll sen, några tjejer i klassen. Får väl hoppas att vädret blir fint för då blir det nog najs :P

Kommer att kännas jättetomt och jättekonstigt i skolan utan 07:orna... :'(



Grattis Sverige xD


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0