:)

Hejhej!
Igår var en bra dag :) Var med Hanna nästan hela dagen. Först var vi hemma hos henne en sväng och spelade lite på hennes piano och keyboard, det var kul :P Vi spelade bl.a. lite på Socker och The Scientist :) fast den sistnämnda var det mest Hanna som spelade xD Framåt eftermiddagen cyklade vi ner till stan. Jag skulle inte köpa något, men ändå slutade det med att jag gjorde det... Haha jag vet, jag ÄR hopplös! Ett par shorts och ett par pilotisar blev det.

Vi åt sommarens första mjukglass också! :D Den var jättegod, köpte den på Pelles såklart (typ världens bästa korvkiosk). Vi satte oss först på en bänk för att njuta av glassen men det kändes som att alla stirrade på oss där så då gick vi och satte oss utanför trädgårn istället xD haha inte för att det var ett så mycket bättre ställe... :P Sen började det regna... Haha och vi var flummiga som vanligt...

Lite bilder från de senaste dagarna:


Hahaha förlåt Hanna men var bara tvungen... :P


Snyggt! x)





Hehe...Köpte nya skor i Falun i fredags :D


Idag har jag körlektion 15:10. Innan dess tänkte jag kanske passa på att städa rummet. Skulle behövas...

Ha en bra dag!

<3

Skrivet av Hanna

du ska dö! xD

Skrivet av Malin

Lisaaaaaa... Inte handla mer nu! Du måste ha råd med London ju... :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0