Sommar 2010

Nu är det ju sommarlov, så frågan är nu vad jag ska hitta på under den här sommaren?

Jag ska:

  • ta körkort (hehe :D)
  • sommarjobba (typ i juli-augusti)
  • åka till Stockholm och nörda kungabröllop med mor, faster å kusin
  • gå på Peace & Love 1 juli och se bl.a. Kent :D <3
  • fira midsommar på en ö med vänner <3 (förhoppningsvis)
  • sola/bada i massor
  • träffa mina fina vänner så mycket det går
  • åka till Göteborg ^^
  • läsa en massa bra böcker
  • gå på "Eclipse" på bio :P
  • Roadtripa med Hanna i augusti (eller vad sa vi? :P hihi)
... och säkert mycket mer hoppas jag =)

Skrivet av Malin

klart vi ska till stugan!!!! :D

Skrivet av Hanna

you bet that's right!

Skrivet av Louise

Klart man ska se eclipse! det är ju sommarens höjdpunkt^^


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0