Sommarlov

Hejsan!
Nu har jag också fått sommarlov :D Men det känns inte som det riktigt. Och som vanligt så är det dåligt väder på min skolavslutningsdag xD Efter lilla avslutningen i aulan så gick vi ner några stycken från klassen till stadsparken. Vi satt på scenen under taket och fikade/spelade kort :P Det var mysigt! Gjorde samma sak typ efter skolavslutningen i ettan haha. Till slut tröttnade jag på att sitta där och frysa så då gick jag med Hanna och Jonna på stan. Men innan det så var jag tvungen att cykla tillbaka till skolan och hämta lite grejer åt Louise :P
Jag, Hannanas och Jonnyponny lunchade vid Pelles kiosk och sen gick jag och H till mattias och pluggade lite teori. Nu sitter jag och slappar och lyssnar på musik. Orkar inte göra så mycket annat :P Jag kom på att jag kanske skulle gå in på fc och kolla om min eng-lärare har skickat till mig vilket betyg jag fick i b-kursen... Vågar man det? X)
Ikväll ska jag förmodligen vara hemma och slappa. Det är väl nåt grejs vid hällarna/skuthamn men om det är så här kasst väder har jag inte så stor lust att gå dit. Vi får se :)



Bild från picknicken i söndags. Jag vill ha strandväder!

Skrivet av Malin

vem vill inte ha strandväder!! längtar!! :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0