dagen

Var på riskettan idag då, det gick bra. Det var lite segt att sitta där i typ över fyra timmar men det fanns iaf godis och grejer så jag överlevde ;) efteråt gick jag och Hanna till engel och åt lunch och sedan blev det lite shopping... Hehe. Jag köpte en jeanskjol och lite smycken. Vi var bl.a. in på Lindex och där var det en enda röra, för de håller på å bygga om och greja tills den nya gallerian öppnar. Sedan tog vi bussen hem och vi blev ganska flummiga, som vanligt med andra ord ^^
Ikväll gick jag iväg och tränade core men det var mest bara drygt för det var inte plogat på cykelbanorna så man fick pulsa som en galning på väg dit och hem och sen så var själva passet jättejobbigt, jag orkade typ ingenting :O Haha och nu är jag på kasst humör.... Varför vet jag inte ens. Allt blev bara så himla drygt och tråkigt! Fast jag piggade upp mig lite nyss med en bit kladdkaka som var kvar från i lördags : ) Hehe efter det blev det lite bättre tror jag.
Imorgon ska kanske jag och Alexander hitta på nåt, vi måste väl planera inför karlstadsresan på torsdag :P :D

Kram och godnatt!

<3


JAG VILL HA VÅR.

Skrivet av Malin

Vem vill inte ha vår nu? Det är ju till och med mars:O Tiden går fort!!

Puss ses på toooooorsdag!! <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0