helg :D

Fredag igen då. Härligt! Svenskan idag var jätteseg som vanligt, egentligen skulle jag vilja hoppa av kursen men det är för sent att byta till nåt annat nu så jag får väl stå ut... Efter svenskan och lunchen gick jag och Hanna ner till sporthallen och simmade lite. Det var skoj :) Nu sitter jag här och lyssnar på musik och njuter av att det är fredag. Ikväll ska jag och mamma ha myskväll ^^ Pappa är i Milano med jobbet (fuusk!) och kommer hem imorgon tror jag om jag inte minns fel. Imorgon är det ju förresten FINAL i Mello ;) Ni vet nog redan vem jag tycker ska vinna... Nämligen:

http://www.youtube.com/watch?v=EAjkSv0lFMI

Hmm jag vet inte ens om det blev rätt länk haha är inte så bra på sånt x)

Puss å kram

<3




Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0