lördag och vår <3

Hej igen!
Vilken härlig dag, älskar våren! :) Äntligen börjar snön försvinna, och det går fort! Men tydligen ska det kanske komma snö igen imorgon... Men det får vi hoppas att det inte gör! Jag och mamma var ute och gick på förmiddagen och då hade jag faktiskt på mig mina vårskor och vårjacka :) kanske inte var såå smart att ha tygskor när det fortfarande är ganska mycket slask kvar på vissa vägar men det struntade jag i och jag blev inte så blöt iaf :) Annars idag har jag bara läst, typ. Håller på att läsa Oliver Twist på engelska. Det går segt och den är tråkig...
Om typ en timme kommer Louise och Ajje hit :) Vi ska spela poker och chilla xD haha blir skoj! Men Malin borde vara med också... :( fast vi ses nästa helg, eller hur? <3

Hej hopp!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0