vårvårvår

Hallååå
Idag har det känts som vår ute och det gillar jag skarpt :D Snön försvinner sakta men säkert... Jag längtar jättemycket tills det blir riktig vår/sommar, tänk vad mycket härligt man kan göra då! Cykla till skolan igen, sitta ute och sola på rasterna, spela fotboll, grilla, bada... !
Igår skulle vi skriva en uppsats på franskan om vår favoritårstid. Jag skrev inte helt oväntat om just våren <3 Det var en övning inför nationella proven vi ska ha senare... Det är lite knäppt, för jag tycker nästan att det är enklare att skriva på franska än på engelska :O Je crois que je suis peut-être un peu différente... Hehe kul att skriva saker som ingen fattar ju :D haha
Idag efter skolan följde Carro och Elin med mig hem för vi skulle plugga/fika :P Fika gjorde vi allt, men det blev inte så mycket plugg xD Som vanligt med andra ord. Istället hamnade vi inne på facebook ^^ Nu har de gått hem och jag ska snart iväg på kör :D Skojskoj!

Kram

<3

Skrivet av Hanna

jag tror att jag fattar vad det står! typ, jag tror att jag kanske är lite annorlunda.. eller? :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0