4 maj

Vilken tråkig dag. Vädret, skolan, läxor, trök... Gårdagen var bättre! ;) Den gick alldeles för fort... haha men firandet är inte slut än, för på lördag blir det lite fest här hemma och sedan blir det utgång :D Längtar! Imorgon är det onsdag och då har nv-treorna sin vernissage om sina projektarbeten. Lärarna tyckte vi tvåor skulle gå på det men jag vet inte om jag har så stor lust med det...
På torsdag ska jag gå på musikal! :) Och jag ska vara med i en musikal också med kören, men den har inte premiär förrän i november ;) Jag som trodde att jag aldrig skulle vara med i en musikal! :O Det ska faktiskt bli kul. Att göra något annorlunda liksom.
Åh, jag har en biljett till Peace & Love!!! :D Endagsbiljett till torsdagen, när bl.a. KENT spelar! Wiho :D

Jag får lite panik... En månad kvar idag till Studenten. En månad. Jag vill inte att treorna ska försvinna :/

Hej hopp

<3


I really shouldn't miss you but I can't let you go

Skrivet av Malin

KENTKENTKENTKENTKENTKENT

Skrivet av Malin

Vad kul med musikal förresten! Den måste jag se sen :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0