Lycka (?)

Aldrig mer fysikprov!!!!!!! :D:D:D Japp, idag gjorde jag mitt absolut sista fysikprov. Ska läsa nvmv till hösten, och där finns 0 fysikkurser med :D Jag tror att provet gick ganska bra. Det var jätteskoj idag på idrotten (Y). Spelade som sagt fotboll och jag lyckades faktiskt göra ett mål! :O Och så råkade jag få till en jättesnygg tunnel också x) haha bara tur... Efter idrotten var det lunch och det var bara en massa soppa... hatar att det typ jämt är soppa i skolan på torsdagar efter att vi har haft idrott. Man blir ju inte ens halvmätt! Jag har förresten haft min absolut sista idrottslektion nu också. Vi har en lektion kvar på torsdag, men då är inte jag i skolan ^^
Jag har även hunnit med en körlektion idag. Körde lite landsväg ut mot Smb och lite sånt. Gick helt okej. Nu är jag jättehungrig och väntar på att pappas goda crêpes ska bli färdiga!
Imorrn är det fredag igen. GUD! En vecka kvar till studenten bara. Jag dör.....
L'ecole va sera très ennuyeuse sans toi...

Skrivet av Malin

Duktig du är ! :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0