Studentvecka

Hej!
Då var den här då... Studentveckan. Jag ska inte ta studenten, men ändå. När treorna slutat och vi går kvar sista veckan kommer det vara så himla tomt. TOMT. Usch. Därför tycker jag att ettorna och tvåorna också kan få sluta nu på fredag, men neeej då. Vi ska gå kvar en halv vecka till. Så himla onödigt.

Idag gjorde vi sista np i franska, uppsatsskrivningen. Tror det gick bra :) Vi fick se våra läsförståelseprov också, och det gick braaaa :D Happy! En till rolig sak är att jag fick vg på fysikprovet. Provet som hela mitt betyg hängde på. Så nu är det nog till 99 % säkert att jag får vg i kursen :D Och aldrig mer fysik nu! Har till och med lämnat in boken, haha. Man behövde inte göra det idag men jag ba jag vill!!!!!! Haha :P

Nu ska jag fixa det sista på min och C:s text om Marie Antoinette till franskan. Ska ha muntlig redovisning antingen på onsdag eller nästa måndag. Lite drygt...

Om jag hinner ska jag träna sen. Eller jag SKA hinna, för om jag tränar blir jag mindre stressad sen. Men blir nog bara step idag och ingen core.

Hmmmmm.... Kom på nu att jag måste ner på stan innan fredag. När ska det hinnas med då?? :S Allt händer nu haha :P

Hej då så länge!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0