Underbar(t)

Hallå!
Jag hade en superbra kväll/natt :) Underbar äger ut Solo, iaf när det gäller musiken :P var som sagt där med Malin och Louise. Vi dansade hur mycket som helst och det var bara så himla BRA. Haha det var lite roligt folk där också, bl.a. en indier som typ ville gifta sig med mig, haha xD han var rätt rolig. Han tyckte det var skitcoolt att både min pappa och M och L:s pappa jobbar på ABB^^ (han var här pga ABB, som alla indier som är här är :P) De spelade en massa bra musik, bland annat två låtar med The Killers! <3 Då blev jag lite galen hehe. Idag mår jag prima. Nästan... :P Det blir ingen vila ikväll inte iallafall, för jag ska hem till en klasskompis på filmkväll :) Kanonkul! Benjamin! hahaha

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på regnet som öser ner utanför fönstret...

Ha en bra kväll/helg :)

Kram


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0