Ett tag sen

Det var ett tag sen. Jag har inte så mycket tid till att blogga, och dessutom så har vårt modem hemma typ halvpajjat (det fungerar ibland xD) så vi har inget internet. Sitter just nu i skolan och har håltimme :P Jag borde passa på att göra franska nu men jag hittar ingen motivation. Har grammatikprov på torsdag. :S Jag har även kommit på att vi har nationellt prov i matte D om en vecka och en dag! Vad SKOJ. Det ska bli väldigt skönt sen när man har det gjort, för då behöver man aldrig mer plugga matte förhoppningsvis ^^

Nu har jag fått reda på hur det gick i muntliga nationella provet i svenska.. VG! Känns bra :) Jag är glad att jag ens klarade av att hålla talet x)

Nu är det bara 21 dagar kvar till jullovet ;)

Kram

Skrivet av Malin

Vad duktig du är! :D <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0