November Rain

Jahapp... Då var det november igen då. Årets absolut gråaste och tråkigaste månad. Jag brukar ha en tendens att nästan sönderspela "November Rain" med GnR under denna månad, bara för att den passar så bra. Har redan lyssnat på den tre gånger idag, och än är det bara första november! :O Kan ej låta bli.

Idag på förmiddagen hjälpte Johan mig med matten (hur kommer det sig att det alltid är kul att räkna matte när han är med, men inte annars?? :P) och så gjorde vi lunch tsm. Sen skjutsade jag honom till tåget. Det var rätt nära att jag också hoppade på där! ^^ Vill ju inte vara kvar här i tråkiga Ludvika. Haha. När jag hade vinkat av honom där på perrongen så åkte jag hemåt och sen tog jag cykeln upp till Malin och Louise och där bjöds det på chokladtårta och så spelade vi en hel del också :D Pärlsocker... hehe.

Helgen var jättebra, så himla kul när alla är hemma ♥ på festen här hemma i lördags var det fullt med folk och det var skojj :)


HAHA :P en bild från i lördags ^^


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0