sunday, bloody sunday

Hellooo!

Igår blev en lugn lördagkväll, först åt vi jättegod oxfilé med lyxvin haha och sen satt jag hemma med mamma och pappa och lyssnade på musik på Spotify hela kvällen x) Lite segt kanske haha men jag kände inte för att gå ut igår. Blir ju utgång nu på fredag istället på Nöjes i Karlstad! :D Det ska bli väldigt skojj.

Idag är det fars dag. Jag tänkte baka en kladdkaka till pappa lite senare ^^ De brukar alltid gå hem... :P
Just nu sitter jag och skriver på hemtentan, det går lite segt och är inte särskilt kul. Men det måste göras, deadlinen är imorrn 8.30 :O Vi fick uppgiften i fredags... Lite taskigt tycker jag med så lite tid, och över en helg dessutom! Men förhoppningsvis är den snart klar. Den får bli som den blir, jag orkar inte lägga ner så mycket jobb. Haha så är det typ med allt i skolan just nu. Skoltrött!

Jag tänkte träna idag med Hanna, men vi får se hur det blir med det för jag har ont i halsen :S Blöö. Får inte bli sjuk nu!

Nu ska jag fortsätta med hemtentan.

Ciao!


Skrivet av Linn

Karlstad! :D åh vad synd att jag inte ska ut då (jag ska på idol) du får höra av dig nästa gång du planerar att gå ut i Karlstad så kan vi ju kanske ses! ;)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0