Yes!

Jag klarade det. :D Jag har äntligen haft det muntliga provet i svB. Det gick ganska bra. Jag var jättenervös innan, höll på att svimma nästan, men när jag väl började prata så gick det mycket bättre än vad det brukar göra! Sen var det världens bästa grupp jag redovisade i också. Bara folk som jag känner mig trygg med :)

Idag har jag också varit och tränat med Hanna :D Body Combat. Det är superkul! Fast vi kom igång så sent med passet så vi hann inte med att stretcha efter, och nu har jag redan ont typ överallt! xD Imorgon kommer jag väl knappt kunna röra på mig...Haha tur att man får skjuts till skolan imorrn då av världens snällaste Hanna ♥

Imorrn blire np svB igen, skriftliga. Wish me luck! ;P

Nu ska jag sova :)

Ciao


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0