Fredagsmys

Nu är det helg!!! :D jag och mamma ska fredagsmysa med Idol och massa chips (haha, iallafall jag) snart (Y) Vi gjorde en supergod tacopaj till middag också, mums!

I eftermiddags träffade jag min söta lilla Hanna :) <3 vi gick på stan, jag ville köpa en mysig tröja men misslyckades med det för det fanns aldrig nån i rätt storlek så jag köpte smink ist som tröst, haha. Vi två behöver verkligen mer Hanna- Lisa tid, vi är båda lika vilsna och förvirrade x) Blir alltid bättre av att träffas. Jag hinner knappt med mina vänner nu för tiden, och det är verkligen inte bra. Måste skärpa mig. Den dryga, jäkla skolan är inte allt! Nej nu är det dags att pausa spotify och dra sig mot tvn. Finns väl alltid några roliga nyheter man kan titta på i väntan på Idol ^^


Bild från förra lördagens lilla fotoäventyr på Högberget...





Vendredi, semaine 42, 2009. Mon dieu....

Skrivet av Malin

Fin bild :D

Skrivet av Malin

Svar: Ja det ska väl va det, jag är så >himla< smart! xD

Skrivet av Hanna

jag håller med dig! mer tid för oss!!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0