Ingen vanlig tisdag uppenbarligen

Hej!
Idag har jag gjort ett hörseltest och hållt tal om rehabilitering i TV. Haha det där lät kul x) Hörseltestet har alltså med vårt projektarbete att göra, och jag har inte hållt tal i TV utan för en liten grupp miljöare bara som träning inför nationella proven i svenska b som vi ska göra snart :P Bara för att göra det lite tydligare vad jag egentligen har gjort... :P
Ikväll är det treafest som gäller. Knäppt att ha fest mitt i veckan kanske vissa tänker nu, men det är så att vi är lediga imorrn så därför passar det ju utmärkt med en liten fest ^^ Jag är väl egentligen inte helt frisk och borde ta det lugnt, men jag har ju redan köpt biljett och allt och det ska faktiskt bli kul att komma ut lite. Inte så ofta det händer nu för tiden, typ. Nu ska jag vila upp mig lite och sen ska jag väl börja fundera på vad jag ska ha på mig. Har nästan bestämt, det blir iaf klänningen jag köpte i London :) Saknar London! Ungefär en månad sen (redan :O) som vi var där.
Haha hittade denna bild på tal om London:


Hotellrummet i London, Lisa in action!
(fläktar kan för vissa tydligen vara jätteroliga... xD)

Skrivet av Malin

I <3 LONDON! :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0