Update

Okej, projekt insomnia är över! Nej det är det ju såklart inte, men det absolut jobbigaste med projektet är över i alla fall! För INGET kan vara jobbigare än att vara vaken i 38 timmar i sträck. Jag lovar. Jag var nog tröttast av alla i gruppen, och grinigast också kan man väl säga x) De andra var trötta då och då, medan jag var trött hela tiden, haha. Vi var klara med våra tester och det vid typ halv fem och när alla hade åkt hem till sig gick jag och la mig på en gång. Har aldrig somnat så fort :P Väcktes av pappa vid nio på kvällen, och då var jag helt säker på att det var morgon. :P Gick upp då och tog en macka, sen sov jag resten av natten och vaknade inte en enda gång förrän sju. Jag sov helt underbart bra alltså! Haha det var det bästa med allt, när man fick sova igen efteråt xD
Datorn är jätteseg! :( Tar hur lång tid som helst innan orden kommer upp på skärmen typ. Drygt när det blir så.

Den här dagen har varit bra förutom att jag blev lite besviken över ett kemiprovsresultat. Blöö :( Snart ska jag nog åka och handla lite saker inför imorrn, då klassen ska ut på äventyr!!! :D Det blir en tur till Gussjöstugan i Sörvik, där vi ska göra fältstudier, leka lekar, basta, äta pizza och ha det mysigt :P Ska bli sköjj! Den här veckan är verkligen speciell xD

Ha det gött :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0