dimanche

Hej!
Idag har jag pluggat igen, duktig har jag varit! Har faktiskt hunnit med allt som jag planerat att göra i helgen och det känns väldigt bra :) Idag sjöng amoenakören i lillkyrkan på en gudstjänst. Det var jättemycket folk och lite nervöst eftersom det saknades tre sopraner = jag och Louise ensamma på sopranstämmorna :S haha men det gick helt okej ändå :) Haha sen fick jag och Lojs gå fram och ta emot diplom av Hag-Lasse xD Kören fick ju stipendium i somras men när de delade ut stipendiet + diplom så kunde inte vi vara med. Vi hade ingen aning om att vi skulle få dom idag haha så det blev ju en överraskning :P Pinsamt å gå fram så där ju haha. Fint diplom var det :) Är verkligen glad att jag bestämde mig för att börja i kören, det är så himla kul att sjunga!

Om fyra dagar är man i London då... :D Tiden går verkligen fort. Det är helt sjukt. Jag börjar bli ganska nervös nu inför bl.a. flygningen... Har aldrig flugit utan mamma och pappa förut :O Men det ska väl gå bra när jag flyger med mina favoritsyrror! ;) Det kommer bli hur kul som helst :D

Imorgon blir det en tur till Falun på morgonen! Jag ska ta bilen helt själv hehe :) Har en tid hos tandregleringen, typ återbesök :) Senast jag var där var i maj eller juni tror jag. Blir mer och mer sällan :D Jag tänker poppa The Killers på högsta volym i bilen då heh :P

Puss :*

I can hear the voice inside my head, saying you should be with me instead...

Skrivet av Malin

Fin låt det där... Bra text... <3



Och du är så himla duktig! Du är min förebild ;) Haha.



Och London kommer bli supernajs, fast jag är också nervös för flygningen och sånt..:S Men det går nog bra. Vi är ju tillsammans! <3 Och vi är bäst! :D



Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0