grejs

Det känns som att det är hur mycket som helst att göra nu. Idag blev man iallafall av med en sak, matteprovet. Det gick ganska bra. Imorgon ska vi ha redovisningar på miljökunskapen och min grupp ska prata om litosfären. Det vet jag inte hur det kommer gå xD Litosfären är så komplicerad! En massa vulkaner, jordarter, berggrunder å sånt. Krångligt att snacka om jord ju haha. Dessutom är ju inte jag världsbäst på muntliga presentationer. USCH!

En kul sak som hände idag då: Jag har börjat läsa franska steg 5! :D haha jag är en galen wannabe-fransyska xD Det är kul ju. Fick lite material idag som jag ska börja jobba med, bl.a. en bok som jag ska läsa. Très intéressant!



Ma vie dans le revenir....?

Hejdåå

Skrivet av Malin

Prata om MO!!!!! xD

Skrivet av Louise

Haha så du fick börja plugga det till slut! Vad bra :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0