En dag står vi över februari du och jag

Hade en lektion idag i skolan på morgonen men var ändå kvar där till fyra. Vad är det för fel på mig?? Haha nej men det var faktiskt bra att vara kvar för jag fick en massa grejs gjort som jag aldrig skulle orkat ta itu med om jag varit hemma :P Bland annat en LCA-reflektion, biologilabbrapport och kemilabbrapport...
Efter skolan vare kör och vi sjöng bla en låt på latin, jättefint faktiskt! Vi är såå duktiga ;)

Idag har jag köpt balbiljett! 600 kronor... Förhoppningsvis är det väl värt alla pengarna. Min klänning är nog klar om typ en vecka i alla fall! :D





Såhär fint väder har det varit idag, fast bilden är gammal. haha.
Och blogg.se är sämst för det tog typ hundra år att ladda upp bilden. Så titta noga på den nu! xD

Skrivet av Elin !!!!!!

hihihihi

DU är sötast <3 vår biologiblogg HAHAH rapport äger..eller ska vi starta en blogg om biologi? fun fun... or not x) <3.

Skrivet av Mal

Lägg inte upp nån bild på klänningen bara, vill inte se innan 20 maj ;)

Skrivet av Malin

Men fail med namnet xD Suck...


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0