11012011

Jahapp... Idag börjar jag halv tre. Vad ska man göra fram till dess då? Haha mitt schema är lite galet. Har ju nästan inga lektioner alls! Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och kollar lite bloggar. Har än så länge inga läxor att göra ^^

Haha hittade en lista nyss. Kan väl göra en till, jag har så dålig fantasi :P

Nämn något som gjorde dig glad igår: Träffade vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov x)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste bloggar, gör fortfarande haha
Det sista du sa högt? Hej då
Det senaste någon sa till dig: Hej då
Vad har du druckit idag? Än så länge bara ett glas juice
Vad var det senaste du åt? En tekaka. Frukost :P
Vad var det senaste du köpte? En cheeseburgare tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Det är molnigt. Trist väder
Godaste glassmaken? Magnum Double!!! Kom tillbaka haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaae
Sover du tungt? Haha ingen aning, gör jag säkert
Drömmer du mardrömmar? Ibland...
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb för tillfället
Favoritklädsel? Myskläder... Eller nån fin klänning!
Favoritlåt just nu? Tove Styrke – Beating On A Better Drum
Vad ser du om du tittar till höger? En dator, kamera och världens fulaste dörr xD
Vad gör dig glad just nu? Vänner
Vad ska du göra härnäst? Slappa tills jag ska äta lunch och sen dra till skolan :P
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Helt okej :P
Favoritgodis? Sura godisar :P
Kläder just nu? Haha långkalsonger och randig tröja (usch, tur ingen ser mig!)
Sommarplaner? Tågluffa? En dröm iaf... och Peace & Love!
Hur många kuddar sover du med? One
Morgon eller nattmänniska? Vet inte, gillar inte att gå upp tidigt iaf
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner
Är du kittlig? Haha oohja
Snarkar du? Ibland ja :P
Stjärntecken? Oxen
Äckligaste insekten? Knott, räknas dom? Haha
Stökigt el välstädat? Rättså välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Våren




Skrivet av Malin

Åh, ska du på P&L? det har du inte sagt :P Skoj! Jag vill ocksååå!!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0