2011-01-20

Na na na naa na na na naa...
På drift?
Japp. Helt klart.
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Gör en fylla-i-grej nu igen då...

Det hela handlar om att berätta 7 saker om sig själv, både alldagliga och knäppa.
Då kör vi dåååå


1.  Jag är tidspessimist.

2.  Jag kan inte hålla saker för mig själv. Måste alltid berätta för nån, vad det än handlar om.

3.  Jag älskar skor.

4.  Jag blir ganska lätt avundsjuk, det är drygt och bara så onödigt...

5.  Jag funderar på att läsa till sjuksköterska men tänker hela tiden på om jag är för blyg för det. Eller för feg. Haha.

6.  Jag är egentligen rätt ambitiös, men orkar inte plugga så mycket som jag skulle kunna göra för att det är så sjukt tråkigt.

7.  Jag är förälskad i Paris.

Jag utmanar: Malin och Isbjarne ^^


Haha



Skrivet av Johan

sjuksköterska blir säkert bra :D



jag har på drift som mp3 om du vill ha ;)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0