fredag!

Gött med helg :D

Hade tre lektioner den här veckan. Resten var inställda av en eller annan anledning. Rättså nice! Hade muntliga kemiprovet idag, det var tråkigt. Och sen så hann man ju knappt säga nåt heller... Men gick väl okej. Skönt att ha gjort det i alla fall.

Ikväll ska jag kanske ut. Både vill och inte vill. Egentligen skulle det va kul å gå ut imorrn men då kostar det massa pengar och orka betala för nåt band man inte ens gillar x) Så om jag ska gå ut så blire nog ikväll. Jepp...

Idag har Karl Petter namnsdag, grattis bror ;) Vet att du tycker namnsdagar är överskattade, hehe :D

Snart ska jag städa lite, och sen får vi se vad som händer.




Skrivet av Isbjarne

Jag håller med din bror om att namnsdagar är överskattade :D

Skrivet av Malin

Svar: Ja, haha. Vi funderade på att ha såna där grejer som sprutar vatten om det börjar brinna också xD (kommer inte på de heter) Hahahahaha... Gissa vem som skrattade mest....


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0