Je ne sais pas rien

Alla i min klass verkar ha så himla stora planer för framtiden. De vill bli civilingenjörer, advokater, läkare, plugga utomlands, resa jorden runt...  och jag typ... vet ingenting?? :/ Hur ska man kunna veta sånt nu egentligen? Jag är bara 18, hur ska jag veta vad jag vill göra resten av mitt liv typ. Usch vad dryygt. Jag kommer bara välja fel.


Skrivet av Malin

Du behöver i alla fall inte känna dig ensam. Jag känner precis som du! Jag vet hell(n)er (haha) ingenting. Jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv :S

Skrivet av Isbjarne

Du behöver inte veta! Jag valde att gå en utbildning 90 mil hemifrån mest för att få se något nytt och itne för att jag vet om själv utbildningen är rätt. Och du behöver inte plugga heller om du inte vill det om du inte vet vad du ska välja. Och kom ihåg att det INTE finns något som är fel. Om du känner att du har valt fel beslut i något sammanhang i livet, så kan man lära sig något av det och allt är bra erfarenheter. Du behöver inte veta vad du vill göa Lisa, följ bara ditt hjärta. Tänk på att nu när du är ung så ska du passa på att ha kul och inte tänka för mycket "20,0 jag ska bli läkare" xD

Skrivet av Johan

huvudsaken är inte vad du gör, utan att du gör något. för vad du än gör så kommer det hjälpa dig att förr eller senare inse vad du egentligen vill. det går alltid att ändra rutt!



/poet-brorsan

Skrivet av Johan

ps. förlåt för att kommentarssidan ser förjävlig ut. ska fixa det och "blomgrejs" så fort som möjligt :P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0