Team Building

Idag har jag varit i Borlänge igen! Var där i lördags med mamma, och idag var jag där med Hanna, Jonna och Amanda! Det var väldigt kul :D Jag köpte en klänning, ett skärp och en ring för sammanlagt 110 kr. Tycker det var ganska bra :P Det går bra med mitt lilla löfte om att minska ner på shoppandet...hmm.. ^^
I bilen på väg hem så fick vi världens skrattanfall x) Det började väl med att Amanda trodde att polisen var efter henne (det var sirener på radion xD) haha och sen så fortsatte vi skratta hur länge som helst för att A och J skrattade så roligt haha åh :P Vi är ganska sjuka ja.


Snygg bild på girlsen från i somras ^^

Skönt med helg! Ikväll ska jag bara slappa och typ äta popcorn och se på På spåret xD Haha

Skrivet av Malin

När du ändå är igång kan du väl följa med mig dit också inom en snar framtid? :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0